31 Ekim 2013 Perşembe

Google Haritalar yerine ağaç baskı hala değil dışarı gönderdi

google decal barcodeŞubat ayında bir yol Google Maps yerine ağaç baskı kayıp ya da hasarlı bir çıkartma aldı diye bildirdi. Bu popüler bir istek ya da çıkartma işe yaramadı çok üzgün olduğunu veya bu kayıp veya bozuk posta beri oldu.Kısacası, bu formu kullanmak için yeni bir çıkartma istemek için bir yol oldu. Ve birçok form kullandınız ama hiç kimse henüz yedek çıkartma Google.Today almak zorunda, bir güncelleştirme Google Maps Kılavuzu, Cecilia, onlar değil henüz işlenmiş olduğunu söyledi nerede Google Maps Yardım iplik gördüm. Cecilia dedi ki: Ben bu takımla kontrol ettim. Bunun için bir zaman çizelgesi üzerinde çalışıyoruz. Biz çevrimdışı formu gönderen tüm kullanıcılar ile takip olasıdır.Bunlar dışarı gönderilecek görebilirsiniz böylece şahsen formu doldurmak karar verdi. Tüm yayınlanmıştır devam edecektir.Forum tartışma Google Maps Yardım.


Sosyal medya profil şimdi de Google sıralamasında gereklidir?Google yazarlık evrimi


Dünyanın en sıcak kız kim?Ne yapmam gerekiyor?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder