13 Ekim 2013 Pazar

Zero Dollars, a Little Talent and 30 Days - Day 25 - Stats Confusion is Worked Out,

25 Gün geçtikçe de yolda olduğumu için başlangıç modu ve Lactivist projesi için bakım ve büyüme modu içine kayar. Etrafında ClickTracks içinde kazma biraz zaman geçirdim ve gerçekleştirme hakkında neden CafePress mağaza trafiği kaybediyor gibiydi yaptı. Ayrıca blogcular proje hakkında diyordun ve yeni MSN adCenter programa baktım bulmak biraz zaman geçirdim.


(Bu yazı dizisinin yaklaşıyoruz, küçük işletme fikirler Forum devam eden tartışma iplik içine salıncak emin olun. Sen her gün makalenin bağlantı ve bu tartışmaya katılmak mümkün olacak.)


Lactivist proje trafiği izlemek için ClickTracks sahip zevk oldu gibi dükkanı yavaş aşağı görünüyordu CafePress o trafik endişe almak başlamıştı. Erken dizide iki ve üç yüz ziyaretçiler bir gün dükkana görüyordum. 25 Gün geçtikçe bu sayıyı kez yüz veya yüz elli ziyaretçilere daha yakın. Gelen bağlantılar hala düzenli olarak eklenmesini ve hala istikrarlı satış yana, ne-ebilmek açıklamak bu bilmece için bir kayıp oldu.


İşte o zaman damla TheLactivist.com sitenize trafik artış gördüm depolayan CafePress trafik gördüm aynı zamanda hakkında bana dawned. Sonunda benim CafePress içerik TheLactivist.com ve insanlarla hiç CafePress deposuna bağlamadan ürünlerim göz atmak entegre çünkü. Birisi bir ürün onların sepete girmediğiniz sürece aslında, onlar bile gerekli-TheLactivist.com web sitesi bırakmak. Aniden tek şey dünya ile tekrar ve hala aynı miktarda trafik başlamıştı, o sadece farklı bir yerde gösterilmesini fark ettim.


Gün 25 ClickTracks takım yazılım kurulumu hakkında getting tüm arama motoru Kılavuzu okuyucu erişimi açmak için bkz: e-posta bırakma beni de gördüm. Ne ı was istimal Lactivist program için olan ClickTracks Pro barındırılan, site sahipleri onların istatistik için üçüncü ile ilgilenen pazarlama şirketleri için harika bir araç yapan şahıs veya bile bakmak büyük patronlar izin vermek isteyen işletmeler ama dokunmatik değil açmak izin verir. Ne yazık ki, ClickTracks Pro kullanıcılar tarafından erişilebilir bir sunucu üzerinde çalışan işlemci olması gerekiyordu. Çünkü şu anda o üstünde benim laptop koşma vardı, benim istatistikler paylaşım sadece olacak değildi.


Bir email hosting böylece okuyucuların benim istatistikler daldırma için bir şans o konut işleri benim için düşünecektim Eğer görmek için yapan bir arkadaş için ateş ettim. Bu arada, ben yükleyin ve erişimini paylaşmak ama bir boşluğu ortadan PDFleri görünüyordu böylece bazı PDF dosyalarını dışa aktarmak çalıştı. Oldukça emin ne yapmak benim başka şeyler üzerinde çalışmaya gitti ve sert çekirdekli bazı durum önce proje okuyucuları ile paylaşmak edebilmek umut, sona erdi.


Gün 25 birkaç gün yeni günlüğü gönderileri için herhangi bir arama yapmadığımı fark etti, bu yüzden ben ne ı-ebil bulmak görmek için Technorati ve Googlenın Blog Arama yola çıktılar. Sonuçlarına bakılırsa, hala oldukça biraz sohbet eden proje hakkında dışarıda vardı. RedLobo adlı proje ile ilgili güzel bir yazma-up oldu ve korkulan korsan Robert projeden bakış beni kıkırdama. (Sadece bana "kimse olurdu korkulan korsan Wesley ve korkuyor" söyletti onun blog awesome adını değil, aynı zamanda açıkça bir blogcu olarak biraz beceri var çünkü.)


Bunu yapmak için geri gittin bu blog bağlantı etiketi ile oynamak gibiydi. Blog sahibi Jax Bluntın kafasına çivi sonrası "Bizi izlediğini izliyor." başlıklı onu vurdu. Şimdi, Lactivist proje ve yapım bu blog trafik ileri geri besleme için güzel bir iş yaptığını ve küçük işletme fikirler forum üyesi olma içine onu konuşmak Jax ile bazı e-posta alışverişinde vardı. (Online itibar yönetimi önemini bir kez daha gösteren ve ağ... sadece nerede ve ne zaman yeni bir kişi yapacağım bilemezsin.)


Son olarak birkaç hafta için benim dikkat kaçmayı başarmıştı Cre8asite forumlarda bir iplik karşısında tökezledi. Görünüşe göre bazı övgü ve bazı eleştiriler proje için proje hakkında orada oluyor ilginç bir tartışma oldu. Bir eski forum dostlarımla-was giving beni a sert zaman proje hakkında bile mükemmel okuma oldu.


Proje hala okuyucuların ilgi getirici olduğunu bilmek mutlu, yeni ziyaretçiler ve yeni alıcılar aracılığıyla üçüncü bir reklam kaynağı çizmeye geri doğru benim odak kaymıştır: MSN adCenter.


Bir kaç gün önce bana bu beta test son turun bir parçası olarak kabul ve benim hesap kurulum için adCenter arabirimi erişebilir bildirmek için bir e-posta almıştı. E-postadaki linke tıkladım ve kim olduğumu hakkında bir düzine soru hakkında bir sayfa üzerinde sona erdi ve benzeri reklam istedim. O doldurulan ve bir adCenter dedi bir not ile sona erdi pazarlama analisti benim kampanya ayarlama kısa bir süre görmek beni temas ediyorum.


Hasta tip olmak, ben, geri e-posta başlı aşağıya kaydırılır ve bir hesap almakta ve çalışan hızlı erişim için izin verilen ikinci bir bağlantı fark ettim. Bu linke tıkladım ve hemen benim temas ve fatura bilgilerini istedi bir kaydolma sayfasına alınmıştır. Bu sorun, onlar bana "kayıt ücreti" ücret böylece kredi kartı numaramı istediler yapıldı. O kadar çok sorun değildi. Sorun ne kayıt ücreti olduğunu bana zahmetine girmedi oldu. Biraz ne kadar adCenters kayıt ücreti hakkında bilgi için Google avına gittim ifşa olmayan bir miktar para ücret olabilir böylece kredi kartı bilgilerimi vermeye isteksiz oldu.


Meğer sadece 5,00 $ oldu. Fena değil, ama emin ne belgili tanımlık fiyat istemek benim için kazmak zorunda kalmadan olurdu bana MSN için güzel olurdu. Bu noktada, arayüzü nasıl çalıştığını görmek için anahtar kelime araştırma denemeye karar verdi, ama araştırma aracı bir hata attı ve sonra geri istedi. Aslında, ne zaman deneyin ve bir kampanya arabirimi kurulum için başka bir hata attı gitti sonra geri etmemi istedi. Üçüncü bir grev için aramıyorum ve hala o gün yapılan işler biraz olsun gerek, ben kaybı için chalked ve ben başka bir gün tekrar denemek istiyorum düşündüm.


Sistemde ancak, proje sona erdi önce MSN adCenter yaklaşım aramayı kimin yaptığını göre tekliflerinizi ayarlayın izin gerekiyordu çünkü oynamak için bir şans almak umuyordum. Örneğin, "emzirme kıyafetleri" ifadesi üzerinde yirmi sent teklif olabilir ama eğer belgili tanımlık aramak bir kadın 35 ve 25 yaşları arasında arama, bir kadın ve belki de fazladan bir on sent varsa ilave bir nickle ödeyecekleri belirtin. Temel olarak, bir arama demografisi dayalı teklif fiyatlarının kayar bir ölçek kurabilirsiniz. Bu son derece belirli tür alıcı doğru eğilmiş ürünleri satan işletmeler için cazip bir ortam adCenter yapar.


Bizim medya itmek için gereken bazı bilgileri bulmak için deneyin günde 26 geliyor, bazı ebeveynlik forumları keşfetmek zaman harcamak ve benim ilk iki bağlı Lactivist deposu için arazi.


Jennifer Laycock editörü arama motoru Kılavuzu, MarketMotive için sosyal medya Fakültesi sandalye ve küçük işletme sosyal medya strateji & danışmanlık sunuyor. Jennifer pazarlama dolar bir servet harcamadan tüketici ile bağlanmak için eşsiz ve yaratıcı yollar bulma zorluğu sever. O artık küçük işletmeler ile çalışmak tercih olsa, Jenniferın müşterilerine çocuklar için Verizon, Amerikan tebrik ve vurguları gibi şirketler yer almıştır.


Ücretsiz haftalık bülten, 18.000 small business kişi tarafından okunur, en iyi arama motoru pazarlama uzmanlarından makalelerin bir Özet sunar. Öğreneceksiniz:


Ücretsiz Haftalık Bülten tüm en son Trendler, etkinlikler ve iş ve yapmak daha fazla satış büyümesi için arama motorlarını kullanarak teknikleri ile güncel kalmak için mükemmel bir yoldur. E-posta adresi olacak değil , üçüncü kişilere verilecek.


Jennifer Laycock editörü arama motoru Kılavuzu, MarketMotive için sosyal medya Fakültesi sandalye ve küçük işletme sosyal medya strateji & danışmanlık sunuyor. Jennifer pazarlama dolar bir servet harcamadan tüketici ile bağlanmak için eşsiz ve yaratıcı yollar bulma zorluğu sever. O artık küçük işletmeler ile çalışmak tercih olsa, Jenniferın müşterilerine çocuklar için Verizon, Amerikan tebrik ve vurguları gibi şirketler yer almıştır.


Copyright © 1998-2013 K. Clough, Inc. Tüm hakları saklıdır. Gizlilik


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder