30 Kasım 2013 Cumartesi

Başka bir büyük marka SEO Google tarafından Yasaklı firma?

Son zamanlarda iyi bilinen ve çok tartışılan trafik güç yasağı vardı ve şimdi İngiltere merkezli bir büyük isim SEO şirket Google dan yasaklanmış olması gibi görünüyor. Onları hiç duymadım ama forumlarda BigMouthMedia Googledan de-listelenen varlık hakkında uğultu. BigMouthMedia, kendi markası, ayrıca SITE komutu için hiçbir sonuç için #1 olarak listelenmeyen birkaç geçerli aramaları göster. Ammon Johns Cre8asite at sorar; "agresif savunma onun algoritma Google tarafından yeni işareti bu?" Cre8asite Forum ve arama motoru izle Forumlar Forum tartışma.


İstemci belirli bir şey olabilir. SEO için bir süre geri mi kızı tanıyorum ve onu iş tamamen whitehat olduğunu tasdik edebilirsiniz. Ancak acele muhtemelen var bahis ve her iki şüpheli, kötü bağlantı ağları veya kendi sitesinde kötü SEO taktikleri ile müşteri vardı.


İstemci belirli bir şey olabilir. SEO için bir süre geri mi kızı tanıyorum ve onu iş tamamen whitehat olduğunu tasdik edebilirsiniz. Ancak acele muhtemelen var bahis ve her iki şüpheli, kötü bağlantı ağları veya kendi sitesinde kötü SEO taktikleri ile müşteri vardı. Belki de biz buluruz.


Biz forum tartışmalara raporu. Tartışma forumu gerçek varlık için hiçbir iddia yaptı. Forum artık ne diyor başka bir şey talep ediyorum. Bir okuyucu olarak burada için a süre, bunu biliyorsun sanıyordum.


haha arama motorları web, kötü reklam gibi bir şey olduğunu biliyorum! : p bir şey varsa, G ile yasaklı olma kabul edilebilir bazı onur bir rozet.


Hiçbir belirgin sıralaması ChangesRuby raylar Cookiestore güvenlik açığı ile Google trafik Dips


ADsmonster (PPC) - Haberler & updatesWhat ben mi adı My Blog - öneriler lütfen?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder