24 Kasım 2013 Pazar

Müşteriler vermek istediklerini: arama davranış analizi

Tüm E-çözümler projektör |





Web sitesi performansı artırma zor bir iştir ve SEO tek başına iş almazsınız. İnsan arama davranışı aşağıdaki analizi bir dünya çapında Web sitesi strateji geliştirme ilk adımdır. En iyi performans gösteren Web sitelerinin ortak en-in bunlar özellik vardır:


Web sitesi stratejinizi geliştirirken, tüm bu faktörler göz önünde tutmalı. Ancak, burada ben sadece madde numarasını bir nasıl, ele alınacak hizmetin için bakarken ne müşterilerinizin yaptığını anlamaya.


Seçtiğiniz anahtar kelime öbekleri rasgele, birim veya Googlenın önerisi dayalı başarı için yol açabilir, ancak ifadeler denemeden asla bilemezsin. Bu zaman ve para maliyeti. Bir adım geri almak ve bir AdWords veri kümesinde yansıtılır toplam arama deneyim bakmak başarı sigorta için daha iyi bir yol olduğunu. Bu el ile her anahtar kelimesi gözden geçirilmesi ve çeşitli davranışsal Kategoriler biri için sınıflandırma anlamına gelir ? genellikle az 10.


Hızlı bir o yaklaşık 10 milyon kişi ev geliştirme ürünleri, hizmetleri ve bilgi için bir aylık arama anahtar kelime "ev geliştirme" fuarlarında bak. Ne zaman ne görmek için verileri incelemek topikal dokuz kategoride farklı arama davranışı belirleyebilir oluyor. Onlar are seyir:


home improvement 1


En büyük kategori (1.48M) doğada bilgilendirme amaçlıdır. Bu aramalar, ürün ve belirsiz terminoloji kullanarak bilgileri kullanıcı arıyor. Onlar sadece dört ikinci dönem birincil anahtar kelimesi değiştirmek için kullanın. Önem sırasına göre şartları (birim):


İkinci büyük kategori (1.04M) onlar-ebilmek hakkında bilgi edinin ya da hizmetler için çok özel bir proje için transact bilgiyi arayan kullanıcılar içindir. Orada on ortaöğretim projesi bu gruptaki ilk dört muhasebe trafiği aslan payı ile ilgili terimler. Birime göre önem sırasına göre:


En büyük üçüncü Kategori (275K) kalitesi ve değeri ile ilgili kullanıcıları içindir. Eller aşağı onlar daha onlar değeri ile kalite ile ilgileniyor. Bu kategori hakkında önemli gözlem kullanılan terimler sözlüğü küçük ve onlar reklam kopya ve sayfa biçimlendirme içinde bir rol oynaması gerektiğini olmasıdır. Önem sırasına göre ikincil koşulları şunlardır:


Dördüncü ve beşinci büyük Kategoriler (209K ve 199K sırasıyla) adıyla bir şirket için arıyorsunuz veya şirketler listesi için arayan kullanıcılar. Kullanıcılar için belirli bir şirket adına göre arama daha geniş bir kategoridir. Bir daha gözden geçirme tüm şirket adlarını gösterir Bu firmaların iki ana kategoriye ayrılır:


Ne zaman kullanıcı henüz sahip belirli bir şirket akılda onlar şirket için arama ilgili bilgileri gibi daha belirsiz ikincil terimleri kullanarak:


Bu merhem sinek olduğunu. Altıncı en büyük kategori (165K) ev geliştirme TV serisi hakkında bilgi arayan kullanıcılar içindir. Bu kategori, böylece baskın ikinci dönem-ebilmek var olmak identified hariç web sayfası reklam kopyası için anlaşılması gerekir. Bu kategoride baskın ikincil koşulları şunlardır:


Önemli bir konu Pragta bir şirket bu işte "nasıl" video ve DVDs DIY topluluk-ecek beğenmek almak onlar are değil gerçekten ilgilenen trafik için.


Yedinci Kategori (88K) kullanıcıların arama sürecinin başlarında yansıtır. Onlar araştırma modunda ve fikir ve bilgi arıyoruz. Bu terimler, zengin içerik fırsatları gösterir. Baskın ikincil açısından önem sırasına göre şunlardır:


Sekizinci kategorisi firmaları 46K bir ay aramak. Bu aramalar çeşitli anlamları vardır yaklaşık üç geniş dönem doğa, biraz belirsiz ve küme bilgilendirme:


Son kategori (6.9K) doğada işlem. Çok az trafik ama değerli trafiği arama ev geliştirme projelerini finanse etmek yollar arıyoruz içindir. En iyi şartlar şunlardır:


Tüm tüketici arama terimleri % 71 sözcükler, ve arama terimleri % 7si sıfatlar vardır unutmayın yararlıdır. Bu, neredeyse tüm sorgular % 80i isim isim veya sıfat isim tümcecikleri olduğu anlamına gelir. SEO sayfa biçimlendirme ve sayfa kopyalama stratejisi dikkate önemlidir. Fiiller, örnek hesabı için tüm arama terimleri, yalnızca % 2,4 beri seni mermi kullanımları Web sitenize ter değil. Dilsel profilidir insan arama terimi kullanım için:


"Ev geliştirme" veri kümesi nasıl yok sıfatlar, sözcükler ve cümle kelime sırası önemini göz önünde bulundurarak bak? Bu tüketici sorgular hakkında gözlenen üç şey vardır:


Bu modeli uymaz örnekler vardır ? ama bir başparmak kuralı dilsel arama davranışı "ev geliştirme" veri kümesi ile gördüğümüz bu üç basit kalıpları aşağıdaki gibi.


Ürünler hakkında bilgi ve remodeling veya ev bir parçası onarma hakkında daha fazla bilgi için kullanıcı aramaları ev geliştirme kategorisindeki birincil itme olduğunu. Arama da fikirler, tavsiye ve değerlendirmeleri için seyir ? ve kendilerini bazı çalışmaları yaparken ilgilendi. Kalite ve uygun fiyat çok önemlidir ve arama davranışını yansıtılır.


İkincil odak müteahhitlik hizmetleri sağlayan şirketler ve donanım satan firmalar için arıyor. Ve son olarak, bu yenileme finansman bir ilgi.


home improvement 2


Bir ara davranış modeli anlaşılmaktadır sonra içerik strateji geliştirmek için bu bilgileri kullanabilirsiniz. Aşağıdaki stratejik içerik modeli AdWords dataset içinde insan davranışlarını yansıtır. Birçok kullanıcı ev remodelingveya ev geliştirme projelerigibi belirsiz sorguları kullanarak arama oturumlarını başlatmak eğilimindedir. Onlar sonra belirli anahtar kelime terimleri için ev geliştirme firmaları, Ev geliştirme banyo veya ev geliştirme DIYgibi ifadeler kullanarak taşıyın.


Hedeflenen sonuca şartları remodeling veya onarma aynı sayılır ? arama evinin bir bölümünü geliştirmek istiyor. Müşteriler tek bir kavram çerçevesi için iki farklı ifadeler kullanıyor. Bir bilgi mimarisi açısından huniler tercih hangi Anlatım biçimi üzerine kullanılan bağlı olarak özelleştirilmiş açılış sayfaları olarak bu iki kategoriler kullanabilirsiniz.


Aşağıdaki gruplar halinde düşer bir kuruluş açısından tüm kategorileri görüntülediğinizde: projeler, bilgi, ürün ve şirketler. Bu dört büyük modülleri Projeler ve ürünler en baskın rol oynayan, bilgi ve rolleri destekleyen firma Rehberi ile bir çok basit ana sayfa organizasyon strateji belirlemesi nedeniyle. Aşağıdaki bilgi mimarisi, kullanıcı niyet yansıtır ve onlar için aradıklarını sunmak için bir one-stop stratejisi sağlar.


home improvement 3


Zaman birincil anahtar kelimesi (ev geliştirme) uzak şerit ve tepe ikincil dönem birim tarafından bakmak, çok odaklı web sitesinin reklam kopya içine çalışmış olabilir kelime listesi ile büyük SEO fırsatlar öneririz koşulları bir dizi ile bırakılır.


Aşağıdaki liste, insanlar ev geliştirme TV hakkında bilgi için kullandığınız terimleri bir dizi (kırmızı yazı) göstermek sağlar. Çoğu bu size hakkında endişelenmenize gerek yok ? ama bir "nasıl serisi" video ve DVD satış için Web sitenize olsaydı, bu millet ilgilenen içeriğe bağlantılar sağlayarak bazı "iyi niyet" değer verme konusunda düşünmek isteyebilirsiniz. Ya da sadece bu trafiği görmezden gelemeyeceğini (AdWords kampanyası çalıştırmıyorsanız, bu durumda bu kadar negatif eşlemeli anahtar kelimeler dahil düşünmelisiniz). Her sorgu sayısı ile ikincil bu koşulları içerir:


Bu analizde gördüğünüz AdWords aramalar tek bir konu etrafında bildirilen verileri karmaşık bir dizi dokuz arama davranışı kategorilere azaltılabilir. Benim durumumda, ben altı kategoride Seyahat ile ilgili bazı AdWords veri setleri ve tıbbi alanlarda twelve en çok az gördüm.


Tepe ikinci dönem için anahtar kelime öbekleri çözümü bilgi mimarları ile odaklı kısa bir SEO fırsatları ve içerik modülü etiketleme fırsatları sağlamak açısından listesini verir. Ayrıca bu terimleri listesi için Web sitesi reklam kopya ile tercih edilen bir kelime sağlar.


Verilerle çalışan insan arama davranışı bu çözümlemesi sağlayan yaklaşım geliştirilmesi ve bilgi mimarisi ile kullanıcı amacıyla hizalar bir içerik strateji rafine. Onlar için ne aradığını kullanıcılara vermek eğer ? seni bulacaklar.


İle ilgili konular: Kanal: İçerik | Arama ve kullanılabilirlik


Yazar hakkında: Mark Sprague Northern Light arama motoru, kurucusu olduğu danışmanlık müşterileri arama davranışı, SEO ve arama teknolojileri, Lexington eİş içerik üzerinde pratik etkisi anlayarak Web sitesi performansı nasıl hakkında danışmanlık. @CMarkSprague Twitter onu takip edebilirsiniz. Tarafından Mark Sprague daha eşya görmek


@sengineland izle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder